Boeken

KNNV Uitgeverij
De afdeling Apeldoorn is voor de eigen leden verkooppunt van de boeken van de KNNV-Uitgeverij. Voor de catalogus kunt u terecht op de website van de uitgeverij (www.knnvuitgeverij.nl). Leden van de afdeling Apeldoorn kunnen de boeken bestellen voor de ledenprijs en zonder verzendkosten. U sponsort zo de vereniging en u zelf hebt er ook voordeel van. Meer info en bestellen bij: Ben Keizer e-mailadres: b.keizer9@gmail.com

Oude boeken service
Wat doet u met die mooie maar wellicht oude natuurboeken die u niet meer leest? Zonde om ze weg te gooien. De OUDE BOEKEN SERVICE helpt je om een KNNV-lid te vinden die jouw mooie boeken wil overnemen.
Wil je boeken aanbieden?
Neem contact op met Jan Kerseboom, tel.  055-5338323 of e-mail j.kerseboom6@chello.nl. Overleg met hem wanneer de boeken bij hem gebracht kunnen worden. Hij maakt een lijst van alle titels en bepaalt de prijs. Tijdens lezingen en op natuurmarkten, waar wij als afdeling aan meedoen, worden de boeken aangeboden. De opbrengst is  voor onze eigen afdeling.
Wil je boeken overnemen?
Bijgevoegd is een PDF-document met beschikbare boeken. Geef het volgnummer van het boek (kolom D) en de titel door aan Jan. Hij legt dan het boek klaar en maakt een afspraak. Je kunt dan het boek bekijken.
Wat gebeurt er met de onverkoopbare boeken?
Wanneer de boeken binnen 1 jaar niet verkocht zijn dan worden ze afgestaan aan de landelijke KNNV. Zij verkopen dan onze overgebleven boeken en de opbrengst is voor de landelijke KNNV.